»Interpreta je združila prav glasba in skupno navdušenje nad orglami.«
»Glasba vas bo iz decembrske temine popeljala k adventni in božični svetlobi, ki nam kot simbol novega življenja vsako leto znova prinaša upanje v boljši in lepši svet.«
»Stvari so v resnici zelo preproste: kdor posluša Ars, sliši in razume marsikaj, kar se v politično razklanem medijskem prostoru bipolarno siromaši na eno ali drugo naklonjenost.«
»Če bi se to zgodilo, bi se program v letu 2024 znašel pred najnižjimi variabilnimi sredstvi, ki so ključni za njihovo delovanje.«
»Če želimo ostati relevantni, so potrebne spremembe. Medijsko okolje narekuje spremembe, če želimo ostati relevantni.«
»Oropana kultura je generator novih kriz oz. razlog za vsesplošno družbeno erozijo.«
»Gre za posledico slabega finančnega stanja RTV Slovenija, ta pa bo, ob vseh nižanjih variabilnih sredstev v zadnjih letih, tako resno ogrozila delo, ki ga opravljamo.«
»Ker smo tudi skrbniki glasbenega arhiva na področju resne in džezovske glasbe, opozarjamo, da bodo v prihodnosti v njem umanjkala mnoga pomembna domača glasbena dela, njihove praizvedbe ali poustvaritve.«
»Nekaterih dozdajšnjih sodelavcev ne boste več slišali. Določene oddaje bodo v programu redkeje. Manj pogosto se bomo družili v živo, velja tudi za koncerte. Določenih uspehov slovenskih športnikov preprosto ne bomo mogli pospremiti.«
»Val 202 je ta hip obsojen na pot po spirali, katere dno je irelevantnost.«
»Maks Strmčnik je Arsu podaril uvodno skladbo INTROARS 23...«
»Lana Trotovšek se v Kromatiko vrača z Violinskim koncertom Lucijana Marije Škerjanca...«
»Škerjanc se je v svoji glasbi navezoval tudi na francosko tradicijo, večer pa bo sklenil znameniti francoski pianist Pascal Rogé...«
»Družba potrebuje prizmo, skozi katero človek bolje zaznava in razume svet in samega sebe. Del te prizme, ki mu pri tem pomaga, so tudi kulturno-umetniški programi. Naš Program Ars vsekakor ni izjema.«
»Visoke obletnice so priložnost za brskanje po spominih, slikah, fotografijah, arhivu...«
»Gre za poseben program v slovenskem medijskem prostoru: za kulturno-umetniški program!«
»Džez je zame sinonim za svobodo, osvoboditev pred predsodki in diskriminacijo, osvoboditev pred omejitvami in pravili.«
»Sama zelo veliko komponiram, ker je to zame zelo pomembno – da lahko igram in izražam stvari, ki jih drugi umetniki z že obstoječimi kompozicijami ne morejo.«
»Takoj po začetku epidemije smo aprila 2020 začeli izvajati koncerte v Komornem studiu in poslušalcem omogočili redko glasbeno izkušnjo muziciranja iz radijskega studia kot koncertne dvorane, z radijskimi komornimi koncerti in pogovori z glasbenimi umetniki nadaljujemo tudi v letu 2023, ko bomo pripravili šest izbranih koncertov v Komornem studiu.«
»Velika sredstva je imel Premrl v rokah, da je širil svoj vpliv: revijo za cerkveno glasbo, ki jo je urejal …, šolo za organiste, stolni kor, ki je bil vedno nekak vzor cerkvenega petja ... Vendar je ves ta njegov vpliv malenkosten v primerjavi z dolgotrajnim vplivom, ki ga je imel in ga ima še danes s svojimi kompozicijami.«
»ciklus radijskih koncertov zasnovali z mislijo na tisto pravo vlogo radia; radio kot posrednik med umetniško gesto in poslušalcem, radio kot koncertna dvorana, radio kot glasnik izvirne umetniške poustvarjalnosti in ustvarjalnosti nekega okolja. Morda celo: radio kot umetniški salon, intimen studijski prostor, od koder lahko po medmrežju učinkovito prenaša umetniške impulze po svetu ter učinkovito poskrbi tudi za predstavitev najrazličnejših umetniških refleksov v pogovorih in radijskih komentarjih.«